Eetdagboek 3

Eetdagboek 3

De eerdere eetdagboekjes die ik plaatste, worden veel gelezen, dus hier is er weer eens één! Ik schrijf nooit helemaal uit wanneer en hoeveel ik drink, maar op deze dag sloeg ik zeker 5 glazen ijsthee achterover. Daarnaast dronk ik ook nog een paar bekers water (ik moet soms zelfs uitkijken dat ik niet te veel water drink). Wat ik at, lees je hieronder!

07:30 – Ontbijt

Als ontbijt at ik 200g amandelyoghurt met kaneel en Naturally Granola Speculaas.

dagboek1

08:30 – Ontbijt

Het tweede deel van mijn ontbijt bestond uit ‘carrot cake overnight oats’, waarvoor ik een recept van @yourmearplanners gebruikte. Er zat behalve havermout dus wortel, kaneel en banaan in. Als extra toppings voegde ik 2 dadels, gepofte quinoa en een restje granola toe.

12:30 – Lunch

Voor de lunch belegde ik ongeveer 1/3e stokbrood met romaine sla, komkommer, haver fraîche en gerookte zalm.

14:15 – Snack

De eerste snack van vandaag bestond uit een paar pinda’s en een klein schaaltje blauwe bessen. Die waren namelijk in de aanbieding.

dagboek2

16:00 – Snack

Tijd voor wat popcorn! Ik neem altijd die van het merk ‘Proper’, want deze popcorn bevat minder zout en geen boter, maar smaakt toch helemaal top.

17:45 – Diner

Mijn avondeten was geïnspireerd door de Mexicaanse keuken. Guacamole (zie hier mijn recept), haver fraîche, zoete aardappel uit de oven, groenten met komijn- en paprikapoeder en (iets minder Mexicaans) vegan schnitzel van Vegafit.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.